Home
You Are Here: Home » Sveikata » Grikių dieta – kai reikia greitų rezultatų

Grikių dieta – kai reikia greitų rezultatų




Prieš porą mėnesių artima draugė jus pakvietė į savo vestuves, o gal laukia ypatinga šventė? Prižadėjote sau susiimti ir iki ypatingos datos įlįsti į suknelę, kuri spintoje kabo jau gana ilgai, tačiau likus savaitei supratote, kad gražiojo apdaro siūlės braška, o užtrauktukas kaip užsispyręs asilas nejuda iš vietos…. Tragedija? Ne, tokia realybė, su kuria susiduria labai daug moterų. Ką daryti? Na, visada galite nueiti į parduotuvę ir įsigyti kitą suknelę, o tą, apie kurią svajojote, nukišti į giliausią spintos kampą arba savaitę susikaupti ir laikytis grikių dietos.

Grikių dieta yra laikoma viena efektyviausių dietų, ir visai ne veltui, juk per savaitę galima numesti iki 9 kg, o tai išties gerokai patobulina kūno linijas. Kainuoja ji gana pigiai, o ir ruoštis specialiais nereikia, tiesiog turite nuspręsti, kad nuo rytojaus valgysite tik grikius ir retkarčiais pasimėgausite pasukomis ar keliomis vaisių skiltelėmis.

Grikių dieta

Grikių dietos esmė tokia: grikius iš vakaro užplikote ir leidžiate jiems per naktį išbrinkti. Kitą dieną taip paruoštų grikių galite valgyti kiek širdis geidžia, išgerti 1 l pasukų ar lieso kefyro, o jei labai sunku tai galima pasimėgauti ir mėgstamais vaisiais. Visgi, jei norite geresnio rezultato, to daryti nepatariama.  Štai ir viskas, svoris krenta akyse. Fantastika, tiesa? O dabar pakalbėkime apie kitą grikių dietos pusę.

Grikių dieta – psichologiškai labai sunki dieta, po jos į šias kruopas labai ilgą laiką negalėsite pažiūrėti, bet tai nėra blogiausia. Organizmas, negaudamas visų jam reikalingų maistinių medžiagų, pradeda kaupti atsargas, tai reiškia, kad, grįžus prie įprasto raciono, numesti kilogramai labai greitai sugrįš ir atsives kelis papildomus „draugus“, todėl, pasibaigus grikių savaitei, būtina labai normuoti maistą. O tai reiškia, kad organizmas ir toliau negaus visų reikalingų maistinių medžiagų, o tai reiškia, kad greita pajusite tokius įspėjamuosius simptomus, kad kažkas negerai, kaip energijos stoka, galvos svaigimas, migrena, mieguistumas ir pan. Tad ne veltui grikių dieta, kaip ir bet kokios kitos vieno produkto dietos, yra vadinama „Jo-jo efekto dieta“.

Be to, reiktų atminti, kad ši dieta alina organizmą, dažni jos palydovai – nemiga, galvos skausmas, užkietėję viduriai, irzlumas. Taigi, gal geriau susibalansuoti savo mitybą, daugiau judėti, o ne alinti savo organizmą greitais, tačiau labai laikinais rezultatais?




Visos teisės saugomos. © 2011 Agronomija.lt. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką Agronomija.lt sutikimą.

Scroll to top